因為噗友今天查了一下RF這款遊戲
沒想到意外的發現了……







網頁裡面的主題曲好好聽哦…
雖然有人說聽起來很陰沉
不過我覺得很好聽
就PO來和大家分享一下嘍^^






歌名:One
演唱:李秀英


歌詞:
When I saw you for the first time,I knew you were the one.
在我第一次遇見你,我就知道你是那唯一。
You didn't say a word to me,but love was in the air.
你沒有與我對話,愛卻已瀰漫空氣中。
Then you held my hand,and pulled me into your world.
那時你拉著我的手,並帶著我進入你的世界。
From then on my life has changed for good.
從此永遠改變我的生活。
Now I'll never feel lonely again,cause you are in my life.
現在我永遠不會再感到孤單,因為我的生命中有你。

Love,how can I explain to you?
愛,我該怎麼解釋給你?
the way I feel inside when I think of you.
我想你時,我內心感受的到。
I thank you for everything that you show me.
我感謝你給過我的一切。
don't you ever forget that I love you.
你永遠不要忘記我愛你。

Love,I know that someday will soon you'll be right next to me.
愛,我知道有天你會很快的來到我身旁。
Whole day miss you tight so I will always be yours.
整天想你,所以我將永遠屬於你。
Although we can't be together now.
雖然現在我們不能在一起。
remember I am here for you,when I know you're there for me.
當我了解你擁有我時,想起我是為了你而存在。

Whenever I long to be with you.
每當我渴望永遠與你同在時。
I just close my eyes and pretend you're here.
我閉上我的眼睛並想像你在身旁。
I see you,I touch you,I feel you,like real.
我看見你、我觸摸你、我感受你,像真的一樣。
Nothing can ever change what I feel inside.
沒有任何事能改變我的心意。

How long must I be far a way from you?
離你很遠的我還要多久?
I don't know,too,but I know we are one.
我並不知道,但我知道我們註定要在一起。


歌詞轉自:http://forum.gamer.com.tw/C.php?page=1&bsn=07743&snA=55259
MV轉自:http://www.youtube.com/watch?v=U1eJB6SWz_c
arrow
arrow
    全站熱搜

    kama23 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()